Trajectes és una assessoria per a la distribució de cinema independent que requereixi assessorament i orientació en l'(auto)distribució de pel·lícules. Està pensada per a films ja culminats o prop de la seva finalització i focalitzada en el circuit de festivals així com també d’altres possibilitats d’exhibició.
En aquesta era de sobreproducció audiovisual i d’atomització de públics, festivals i espais d’exhibició, Trajectes neix per analitzar, assessorar, orientar i aprendre a distribuir films a través de l’abundància de la creació i la distribució actuals, on cada cop hi ha més camins possibles però alhora són més complexes.
Més informació i preus: aquí (pdf)
Objectius
- Ajudar a assolir visibilitat a través de festivals i circuits d’exhibició locals i internacionals.
- Conèixer i comprendre el circuit de festivals i d’exhibició de cinema per millorar la distribució de films independents.
- Dur a terme una correcte distribució o autodistribució de pel·lícules de producció independent.
Metodologia
Visionats, anàlisi, contrast de valoracions i resolució dubtes. Reunions presencials o online. Entrega de material per escrit.
Assessories dutes a terme el 2022: La quimera de Yemayá, Irene Sesé; La Mecánique des fluids, Gala Hernández; El Maestrat filmat, Martí Sales; Carretera Nacional, Martí Soler Arce; Calaixera vella, Guillermo Carreras-Candi; Otros tiempos, Xavier Guàrdia; Wan Xia, Silvia Rey; Toda una vida, Marta Romero Coll; Esta no es una película sobre Cardenete, Paula Artero; Canta una donzella, Max Torres; Oído / Odio, Diego del Pozo; Dos dies i l’eternitat, Marc Esquirol; Menos a morte, Adrián Viador; Havanera, Adrià Voltà; Pompeia, Maria Castan de Manuel; Solo arrojaron, Adrià Pagès; Soy hija de mi madre, Laura García; El legado, Rodrigo Demirjian; La exposición, David Moya; Casa Reynal, Laia Manresa.